საერთაშორისო ორგანიზაციის კვლევა

04 მაისი 2017, 20:00 826 ნახვა

 2015 წლის  შედეგებით, ქართველი მოსწავლეების მიღწევები მათემატიკასა და ბუნებისმეტყველებაში არსებითად ჩამორჩება როგორც მე-4, ისე მე-8 კლასში. კვლევა საერთაშორისო ორგანიზაციამ ცაატარა, რომელიც  მათემატიკისა და საბუნებისმეტყველო საგნებში მოსწავლეთა მიღწევებს იკვლევს. 
გამოკითხვის თანახმად, მეოთხეკლასელ მოსწავლეთა 22% და მერვეკლასელთა 28% მათემატიკაში მინიმალურ ცოდნასაც არ ფლობს; ბუნებისმეტყველებაში იგივე შედეგი მეოთხეკლასელ მოსწავლეთა 26% და მერვეკლასელთა 30%-ს აქვს. 
მეოთხე კლასიდან მერვე კლასამდე მოსწავლეთა შედეგები უარესდება. კიდევ ერთი საერთაშორისო კვლევის თანახმად, მათემატიკასა და ბუნებისმეტყველებაში საქართველოს მოსწავლეთა მიღწევის საშუალო მაჩვენებელი დაბალია. მოსწავლეთა ნახევარი საბუნებისმეტყველო მეცნიერებებში საბაზო კომპეტენციებს არ ფლობს. 

ამავე კატეგორიაში